Θάσος: Ζήτησαν να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο ασθενοφόρο
Μία απίστευτη καταγγελία αναφέρθηκε από συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ στη Θάσο: Ασθενοφόρο που πραγματοποιούσε διακομιδή ασθενούς κλήθηκε να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Μία απίστευτη καταγγελία αναφέρθηκε από συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ στη Θάσο: Ασθενοφόρο που πραγματοποιούσε διακομιδή ασθενούς κλήθηκε να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο στη γραμμή Λιμένας-Κεραμωτή.
Το πρωτοφανές περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 22/6 στην ακτοπλοϊκή γραμμή που συνδέει τον Λιμένα της Θάσου με την Κεραμωτή, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις στις τάξεις του ΕΚΑΒ.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η απαίτηση φέρεται να διατυπώθηκε από τους υπεύθυνους του οχηματαγωγού πλοίου που εκτελούσε το δρομολόγιο, το οποίο σύμφωνα με τον κ. Τσιτσιλικάκη ήταν το «Πλατυτέρα».
Ο συνδικαλιστής του ΕΚΑΒ υποστήριξε ότι δεν τίθεται ζήτημα καταβολής εισιτηρίου από τη στιγμή που πρόκειται για ασθενοφόρο, ανεξάρτητα από το αν η διακομιδή είναι έκτακτη ή προγραμματισμένη.
«Δεν πρόκειται να αφήσουμε το θέμα να περάσει έτσι. Έχουν ήδη ξεκινήσει οι πρώτες καταγγελίες προς όλους τους αρμόδιους φορείς και θα υπάρξει συνέχεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσιτσιλικάκης.
Πηγή: zougla.gr



