Β. Ευθυμίου: Η εστίαση ξανά στην απόλυτη απαξίωση
Μετά την ομιλία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, ο Πρόεδρος των καταστημάτων εστίασης και ψυχαγωγίας Εύβοιας, Βασίλης Ευθυμίου, με ανάρτηση
Μετά την ομιλία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, ο Πρόεδρος των καταστημάτων εστίασης και ψυχαγωγίας Εύβοιας, Βασίλης Ευθυμίου, με ανάρτηση στο Facebook έκανε αναφορά στα βασικότερα λάθη του Κυριάκου Μητσοτάκη, σε σχέση με τον κλάδο που εκπροσωπεί.
Κατάληξε μάλιστα γράφοντας: «Ραντεβού στις κάλπες».
Διαβάστε όλη την ανάρτηση:
Στη φετινή ΔΕΘ, ο Πρωθυπουργός απέδειξε για ακόμη μία φορά την πλήρη αδιαφορία του για τον μεγαλύτερο εργοδότη της χώρας: τον κλάδο της εστίασης.
Δεν υπήρξε καμία αναφορά, ούτε καν η λέξη «εστίαση».
- Δεν ανακοινώθηκε ούτε ένα μέτρο στήριξης.
- Δεν υπήρξε μείωση του μνημονιακού ΦΠΑ που βαραίνει τον σερβιριζόμενο καφέ και τα ροφήματα.
- Δεν υπήρξε ελάφρυνση της φορολογίας που ο ίδιος αύξησε.
Από το 2019 ο κ. Μητσοτάκης δεσμευόταν ότι θα μειώσει φόρους και ΦΠΑ. Σήμερα, αντίθετα, τους έχει αυξήσει, οδηγώντας χιλιάδες επιχειρήσεις σε απόγνωση και βάζοντας τον κλάδο σε τροχιά συρρίκνωσης.
Ο κλάδος της εστίασης, που στηρίζει εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες και αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής οικονομίας, έμεινε ξανά στο περιθώριο. Η σιωπή της κυβέρνησης είναι προσβολή για όλους μας.
Η οργή μας δεν θα σβήσει.
Η απάντηση θα δοθεί εκεί που πραγματικά μετρά:
Ραντεβού στις κάλπες.




